مدیرکل بنیاد شهید: کارخانه آرد یاسوج قربانی ضعف مدیریت است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالیان اخیر کارخانه آرد یاسوج قربانی ضعف مدیریت شده است و می طلبد تصمیم اساسی برای آن گرفته شود.

به گزارش ایرنا، رضا پارسیان نژاد روز پنجشنبه در حاشیه تصمیم گیری برای سرنوشت کارخانه آراد یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارخانه آرد یاسوج ظرفیت های بسیاری برای اشتغالزایی و درآمدزایی دارد.

وی افزود: این کارخانه ۱۱ محصول می‌تواند تولید کند و با توجه به وضعیت استان از لحاظ بیکاری رونق این کارخانه به توسعه استان کمک می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارخانه آرد یاسوج قربانی ضعف مدیریت شده است و از سازمان اقتصادی کوثر می‌خواهیم که برای فروش آن مهلت دهد و کمک کند که کارخانه سرپا بماند.

ظرفیت تولید این کارخانه ۳۰۰ تن در شبانه روز بوده و در زمینی به مساحت یک هکتار در ورودی جاده سروک واقع شده است.اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این کارخانه به ترتیب حدود ۸۰ و ۵۰۰ نفر است.

ظرفیت اسمی کارخانه آرد و نشاسته یاسوج ماهانه ۴۰ هزار تن است در حالی که فاز نخست آن تنها با ۴۵ درصد ظرفیت تولید کار می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha