۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبر: 85129076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر انتظامی؛ کشف قرص‌های غیرمجاز تا مواد مخدر در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - پلیس هرمزگان ضمن اعلام کشفیات مواد مخدر، از پلمب یک فروشگاه توزیع‌ قرص‌های غیرمجاز در یکی از محلات ساحلی بندرعباس و دستگیری فروشنده خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، امروز پنجشنبه طی بازرسی از یک واحد صنفی ۶ هزار و ۱۶۰ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز کشف و ضبط شد.

کشف نزدیک به ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در شرق و غرب هرمزگان

پلیس استان همچنین کشف نزدیک به ۴۰۰کیلوگرم مواد مخدر در بندرخمیر و جاده بندرلنگه واقع در غرب استان و میناب در شرق هرمزگان را بخش دیگری از گزارش عملکرد روزانه ماموران انتظامی هرمزگان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، پس از تعقیب و گریز و دستگیری راننده یک خودرو در جاده بندرلنگه، ۱۰۰ کیلوگرم حشیش جاسازی شده در ماشین توسط ماموران کشف و ضبط شد و در عملیاتی دیگر، از یک خودرو پژو پارس در جاده بندرخمیر ۹۹ کیلوگرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

در جاده میناب بندرعباس نیز راننده یک خودروی نیسان وانت پس از روبرو شدن با پلیس، ۱۹۸کیلو و ۸۰۰گرم تریاک را رها کرد و پیاده متواری شد.

مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی شهید سلیمانی بندرعباس نیز در بازرسی از یک خودرو ،۲ تُن و ۵۰۰ کیلو گرم ماهی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

کشف حدود ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان میناب

سرهنگ " عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب نیز از کشف ۱۹۸ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک دریک عملیات ضربتی پلیسی در این شهرستان خبرداد.

وی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک باند از شهرستان میناب به بندرعباس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران شب گذشته با تشکیل اکیپی به محل و مسیر تردد قاچاقچیان واقع در منطقه گورزان اعزام و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت و گشت زنی های هدفمند به یکدستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی میناب اظهار داشت: با همکاری عملیاتی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان بندرعباس پس از تعقیب و گریز طولانی متهم عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد که در بازرسی از خودرو مقدار ۱۹۸کیلو و ۸۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha