سرمربی تیم فوتسال مس سونگون: اردوی اردبیل خوب و حرفه ای بود

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: اردوی یک هفته تیم در اردبیل یکی از بهترین و حرفه ای ترین اردوهایی بود که در سال های گذشته برگزار کردیم.

به گزارش ایرنا، اسماعیل تقی پور روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: پس از قهرمانی در لیگ برتر، بدون اتلاف وقت کارمان را برای فصل جدید آغاز کردیم و تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر و جذب بازیکن جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: تیم بسیار خوبی بسته شده که امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی مان دفاع کرده و جام دیگری به افتخارات باشگاه اضافه کنیم.

سرمربی مس سونگون با تشکر از مجموعه باشگاه، افزود: هر آنچه در این اردو می خواستیم و نیاز تیم بود از سوی باشگاه در این اردو تامین شد و در طول یک هفته اردو، تمرینات لازم را انجام دادیم.

تقی پور اظهار کرد: همان طور که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم تمریناتمان را از اول این ماه آغاز کردیم و بعد از برگزاری چند جلسه تمرینی در تبریز، از شنبه گذشته راهی اردوی اردیبل شدیم تا کارهای هوازی و بدنسازی خود را در این شهر ادامه دهیم.

وی افزود: برنامه های تمرینی فشرده، متنوع و سنگینی را در مدت یک هفته اردوی خود در این شهر برگزار کردیم تا بازیکنان را از نظر بدنی برای یک فصل پرفشار آماده کنیم.

تقی پور گفت: بچه ها پرنشاط و با روحیه بالا اهدافی را که در نظر داشتیم را به خوبی پیاده کردند و با رضایت کامل این اردو را به پایان می رسانیم و خود را آماده دورهای تمرینی بعدی می کنیم.

بیست و پنجمین دوره لیگ برتر فوتسال از بیستم تیرماه آغاز می شود.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با قهرمانی در فصل قبل، برای پنجمین بار به این عنوان دست یافت و پرافتخارترین تیم فوتسال ایران لقب گرفت. این تیم پیش از این در فصل ها ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ برای چهار سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha