۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۴۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85129813
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قهرمان کوراش مدالش را به خانواده شهید « احمدی» تقدیم کرد

بجنورد- ایرنا- «محمد محمدی‌بریمانلو» قهرمان کوارش آسیا مدالش را به خانواده شهید «مهدی احمدی» سرباز مرزبان اهل خراسان‌شمالی تقدیم کرد.

به گزارش ایرنا؛ محمد محمدی‌بریمانلو، ملی‌پوش و قهرمان جودو و کوراش کشور امروز (جمعه) به همراه مسوولان ورزشی خراسان شمالی با حضور در منزل شهید «مهدی احمدی» نشان طلای پیکارهای قهرمانی آسیای هانگژو چین خود را تقدیم خانواده شهید کرد.

محمد محمدی بریمانلو در این آیین اظهار کرد: ما باید بدانیم که شهدا با توکل و ایمان و ارادهای آهنین به تکلیفشان به بهترین شکل عمل کردند و امروز نوبت ما است که با خدمتگزاری و تلاش برای اعتلای نظام با تبعیت از رهبری و خدمت رسانی بتوانیم ادامه دهندگان راه شهدا باشیم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم.   

وی تصریح کرد: شهید احمدی برای دفاع از آرمان های والای نظام اسلامی از جان خود گذشت و امروز امنیت و آرامش کنونی ما مدیون حماسه آفرینی های این شهدا است.  

این قهرمان جودوی جهان افزود: باعث افتخار است که مدال آسیایی خود را که با تلاش‌ها و زحمات فراوان کسب کرده و موجب اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی شده است را به خانواده شهید احمدی تقدیم می کنم.

شهید«مهدی احمدی»، سرباز وظیفه اهل خراسان شمالی روز شنبه (ششم خردادماه) در درگیری با نیروهای تحت امر طالبان در مرز سیستان و بلوچستان شهید شد.

این سرباز وظیفه اهل روستای "گلی" از توابع شهرستان بجنورد است که در حین حراست از مرزها به شهادت رسید.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha