به گزارش ایرنا، دولت سیزدهم با شعار مردمی بودن روی کار آمد و رئیس جمهور هم رویه ارتباط نزدیک با مردم را در پیش گرفته و از مسئولان و استانداران خواسته همواره در میدان بوده و در دسترس مردم و پاسخگوی خواسته هایشان باشند.
بنای دولت سیزدهم از آغاز به کار، ارتباط بی واسطه با مردم بوده است و اعتقاد دارد که مردم باید بدون هیچ مانعی نظرات و درخواستهای خود را با مدیران مطرح کنند.
استاندار کردستان نیز همین رویه را در پیش گرفته و ۲ هفته یک بار با حضور در سامانه سامد، پاسخگوی مردم بوده و به درد و دل ها و مشکلات آنان گوش می دهد و فراخور هر موضوع، آن را به دستگاه های مربوطه برای پیگیری ارجاع می دهد.
یکی از موضوعاتی که استاندار کردستان همواره بر آن تاکید دارد حضور در میان اقشار مختلف مردم در جای جای استان است و اهمیت دادن به پاسخگویی مدیران از طریق سامانه سامد نیز در همین راستا تعریف شده است.
زارعی کوشا تاکید کرده وظیفه فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی است تا با پاسخگویی مناسب و ایجاد رضایتمندی در مردم به تقویت نظام و دولت کمک کنند.
معاونان وی نیز در همین راستا هفته گذشته پای کار بودند و امروز نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در سامانه سامد حضور یافت و پای صحبت های مردم نشست.
معاون سیاسی به ۲۱ شهروند که از طریق سامانه سامد اقدام به برقراری ارتباط تلفنی کرده بودند، پاسخگو بود و موارد طرح شده توسط این افراد را به دستگاههای ذیربط ارجاع داد.
حالا شهروندانی که از طریق سامانه ۱۱۱ با مسئولان رده بالای استان تماس گرفته و مشکلاتشان را مطرح کردهاند، چشم انتظار نتیجه هستند؛ نتیجهای که به طور قطع، در افزایش اعتماد مردم به مدیران بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
نظر شما