فرماندار شاهین‌دژ: ۵۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در حال احداث است

مهاباد - ایرنا - فرماندار شاهین‌دژ گفت: چند طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در راستای توسعه و آبادانی در حوزه شهری و روستایی این شهرستان در حال احداث است.

کامران بابانزاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بخش درمان هم اکنون درمانگاه شهر محمود آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال احداث است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: با تلاش و اقدامات موثر دولت سیزدهم بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان جهت احداث و تکمیل فاز ۲ بیمارستان شهید راثی هزینه شده که امروز جهت رفاه حال همشهریان در حال ارائه خدمات است.

فرماندار شاهین دژ بر اجرای شدن سریع طرح تاکید کرد و افزود: در حوزه راه به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه‌های توسعه، بهسازی، تعریض و آسفالت قطعه چهار جاده شاهین دژ و تکاب با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده و ۲ زمین چمن مصنوعی در حوزه ورزش و جوانان برای نشاط جوانان در حال احداث است.

بابانزاده اضافه کرد: در ادامه مسیر خدمت رسانی دولت به مردم شاهین دژ پروژه بزرگ انتقال آب شرب ۱۷ روستایی بخش مرکزی و کشاورز در قالب یک پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات دولت از سوی رسانه‌ها گفت: نگاه ویژه دولت سیزدهم و مقام عالی استان و مسوولان به توسعه و آبادانی شاهین دژ باید از طرف رسانه‌ها به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود و این رسالت مهم و اولیه رسانه است.

بابانزاده یادآور شد: با تلاش مدیران استانی و شهرستانی طرح درمانگاه تامین اجتماعی برای بهرمندی همشهریان و درجهت ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت و درمان در هفته دولت کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شاهین دژ با حدود ۱۰۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع و یکی از شهرهای محروم استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha