۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85130319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیل هیات اندیشه ورز ، گامی در راستای توسعه گردشگری فارس

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، با اشاره به تشکیل هیات اندیشه ورز گردشگری استانداری فارس گفت: این هیات متشکل از فعالان تمام بخش‌های مهم گردشگری استان است و با هم فکری اعضا پیشنهاداتی برای تصویب آن در سفر آتی رئیس جمهور به استان تنظیم شده است.

به گزارش ایرنا، محمد فرخ زاده، روز شنبه در جلسه بررسی روند تشکیل هیات اندیشه ورز گردشگری افزود: با توجه به اینکه برخی مصوبات سفر مهرماه سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور به فارس هنوز به طور کامل اجرا نشده، در این سفر بیشتر تمرکز بر حل مشکلات ساختاری و نرم افزاری است تا موانع موجود بر سر راه اجرای مصوبات و رشد و شکوفایی گردشگری استان مرتفع گردد.

وی ادامه داد: در مسیر توسعه و پیشرفت بن بستی وجود ندارد و فرصت‌های فوق العاده گردشگری فارس زمانی می‌تواند کارکرد اجتماعی خاص خودش را داشته باشد که بتوانیم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم و این مساله با تلاش و تعامل همه بخش های گردشگری امکان پذیر است.

او اظهار داشت: تزریق امید به جامعه و برجسته کردن نقاط قوت و ارائه راهکار و تلاش برای رفع نقاط ضعف نشان دهنده بلوغ ملی است و با همدلی و فهم صحیح از شرایط این نقاط ضعف خود به خود به حاشیه خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha