۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85130332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ کارگر مصدوم شرکت طلای زرمهر تربت حیدریه از بیمارستان مرخص شدند

تربت‌حیدریه - ایرنا - پیگیری خبرنگار ایرنا از منابع بیمارستانی و مسوولان محلی حاکیست هیچ یک از کارگران مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس شرکت معدنی طلای زرمهر در تربت حیدریه مشکل خاصی ندارند و ۱۵ نفر آنها از بیمارستان مرخص شدند.

بخشدار بایگ از توابع تربت‌حیدریه در این باره گفت: از مجموع ۱۸ مصدوم حادثه انحراف و سقوط مینی‌بوس شرکت طلای زرمهر به گودی کنار جاده ۱۵ نفر با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

حمیدرضا عیدی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک نفر از مصدومان نیز با حالت رضایت بخش در بخش جراحی اعصاب بستری است و طبق نظر پزشک متخصص امروز مرخص می شود.

۲ نفر از این مصدومان نیز در همان لحظات اولیه حادثه بصورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

سرکشی خبرنگار ایرنا از مراکز درمانی تربت حیدریه و گفتگو با پزشکان معالج نیز حاکیست هیچ یک از مصدومان حادثه اعم از ترخیصی یا بستری شده مشکل و ضایعه غیر قابل جبران ندارند.


به گزارش ایرنا، چهارشنبه شب گذشته واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور روستایی حصار - رودمعجن مقابل روستای فدیهه از توابع بخش بایگ تربت‌حیدریه ۱۸ مصدوم برجای گذاشت.

گفته می شود راننده مینی‌بوس متعلق به شرکت معدنی طلای زرمهر به منظور جلوگیری از برخورد با خودرو مقابل که از مسیر خود منحرف شده‌ بود، مجبور به انحراف به سمت راست جاده می‌شود.
شرکت طلای زرمهر در بخش بایگ تربت حیدریه به کار اکتشفاف طلا مشغول است.
شهر کوچک بایگ در ۲۰ کیلومتری غرب تربت‌حیدریه علاوه بر ظرفیت های معدنی در حوزه گردشگری نیز به لحاظ بهره مندی از ییلاقات زیبا و وجود یکی از زیباترین آبشارهای خراسان رضوی در روستای رودمعجن دارای مزیت های مختلف است.

بیشتر جمعیت بایگ که حدود ۴ هزار نفر برآورد شده است به کار تولید صنایع دستی و عمدتا ابریشم‌کشی مشغولند بطوریکه ۸۰ تا ۹۰ درصد ابریشم ایران در این خطه از خراسان رضوی تولید می شود.

مرکز شهرستان تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha