سه هزار و ۱۶۴ نفر ایلامی آورده اولیه در طرح مسکن ملی را واریز کردند

ایلام-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به آخرین وضعیت مسکن ملی در استان، گفت: تاکنون سه هزار و ۱۶۴ نفر آورده اولیه خود را واریز کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد دوستی روز شنبه در جلسه شورای تامین مسکن در استانداری ایلام اظهار کرد: روند پیشرفت طرح های مسکن ملی در استان خوب است و طرح های مسکن با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه ساخت ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد مسکن ملی سهمیه استان است، افزود: تاکنون برای این طرح بیش از ۴۲ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: تاکنون هشت هزار و ۲۸۹ نفر برای طرح مسکن ملی در استان تایید نهایی شده و سه هزار و ۱۶۴ نفر واریز اولیه ۴۰ میلیون تومانی را داشته اند.

دوستی با اشاره به اینکه برای سه هزار و ۳۲۱ نفر در استان برای طرح مسکن ملی، پروژه تخصیص پیدا کرده است، اضافه کرد: بیش از ۱۵ هکتار زمین برای طرح های مسکن ملی در استان اختصاص یافت است.

وی گفت: خوشبختانه در زمینه تامین زمین هیچ گونه مشکلی در استان نداریم، انتظار داریم مردم آورده اولیه خود را واریز کنند تا پروژه ها اجرایی شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: طرح های مسکن ملی با همکاری راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و دیگر دستگاه های اجرایی استان با جدیت پیگیری می شود.

فرماندار دهلران نیز از آغاز ساخت پروژه های مسکن طرح تا ۲ هفته آینده در شهرستان خبر داد و گفت: طرح های مسکن ملی در این شهرستان به صورت ویلایی ساخته می شود.

لطیف صادقی بیان کرد: تمامی مقدمات لازم برای اجرای پروژه های مسکن ملی در شهرستان فراهم است.

وی گفت: بیش از ۱۳۰ نفر در شهرستان دهلران آورده اولیه خود را واریز کرده اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha