۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85143844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب واحدهای مسکن ملی ایلام تا پایان امسال تامین شود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: آب شرب واحدهای در حال ساخت نهضت ملی مسکن شهر ایلام تا پایان سال جاری تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان ایلام اظهار کرد: احداث مخزن و خط انتقال آب شرب واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام توسط آبفای استان در دستور کار قرار گیرد و تا پایان سال آب این واحدهای در حال ساخت تامین شود.

وی افزود: تسریع در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن یک ضرورت دارای اولویت در استان است که ضمن تاکید بر شتاب بخشی در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، اما باید مرغوبیت و کیفیت مصالح ساختمانی و استحکام بنا باید مورد غفلت قرار نگیرد.

استاندار ایلام خواستار نظارت بر نوع مصالح و کیفیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شد و ادامه داد: به دلیل تامین مسکن ارزان قیمت برای متقاضیان، هرگونه تعدیل به پیمانکار با نظر کمیته فنی استانداری صورت می گیرد.

بهرام نیا تاکید کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، فرمانداران ایوان، ایلام و چرداول در رسانه ها برای ارایه گزارش در خصوص جزییات طرح نهضت مسکن و مشوق‌ها و مزایای این طرح حضور یابند.

وی اضافه کرد: پرداخت تعدیل به پرداختی پیمانکاران در قالب یک کمیسیون مشتکل از استانداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن صورت گیرد.

در این نشست بهرام‌نیا در تماس تلفنی با نیک‌خواه مدیرکل شورای عالی و شهرسازی کشور خواستار تسریع الحاق زمین ۲۶ هکتاری کمربندی شرقی شهر ایلام شد که با ایشان مساعد دادند در اسرع وقت انجام شود.

وی همچنین در تماس تلفنی با عباسی اصل معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خواستار بازگشایی سایت ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن شهرستان های چرداول، ایوان و ایلام شد.

به گزارش ایرنا، سهم استان ایلام در طرح ملی نهضت ملی ساخت ۳۲ هزار مسکن در طی چهار سال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha