۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85130664
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: رباط‌کریم دروازه ورود زائران حرم امام خمینی است

رباط کریم- ایرنا-، فرماندار رباط ‌کریم گفت:در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل شهرستان رباط‌کریم میزبان زائران استان‌های خراسان جنوبی، و ایلام و دلدادگان امام که‌ با خودروهای شخصی از استان‌های مرکزی وارد شهرستان می‌شوند، است و رباط‌کریم دروازه ورود زائران حرم امام خمینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید احمدی روز شنبه‌ در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)افزود: اندیشه و مکتب امام خمینی(ره) تحول عظیمی در کشور انجام ایجاد کرد و دنیا را تکان داد، امروز بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب، راه ما ادامه آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و اشاعه اندیشه‌های مکتب اسلام ناب محمدی (ص)است.

وی افزود: دشمن از اول انقلاب تاکنون در حال فتنه انگیزی و گمراه کردن مردم‌ بوده است، ولی امت ایران همیشه پای آرمان‌های نظام وانقلاب ایستادگی کردند و دشمن را در این راه مأیوس کردند.

رییس ستاد ارتحال امام شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) فرصتی برای ترویج اندیشه‌های ناب امام عظیم الشأن است و باید از همه ظرفیت‌های زمانی و مکانی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم سالگرد امام راحل و ترویج اندیشه‌های ایشان استفاده ‌کرد.

فرماندار رباط‌کریم ادامه‌ داد: با بسیج امکانات شهرستان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسهیل در اعزام بیش از پنج هزار نفر از علاقه‌مندان و دلدادگان امام راحل برای شرکت در مراسم ارتحال با محوریت پایگاههای بسیج و مساجد انجام شده است.

احمدی بیان داشت: شهرستان رباط‌کریم امسال میزبان زائران ۲ استان خراسان جنوبی و ایلام برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل است و سه هزار نفر از مردم ولایتمدار این استان‌ها در شهرستان استقرار پیدا کرده‌اند و در ورودی رباط‌کریم مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل گفت: با تشکیل ۶ کمیته تخصصی امنیت، بهداشت و درمان، اعزام، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی و کمیته فرهنگی اقدامات مؤثرتری در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل صورت گرفته است.

رییس ستاد ارتحال امام در ادامه بیان داشت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل، علاوه بر موکب و ایستگاه‌های پذیرایی در شهرستان، ۱۰ ایستگاه صلواتی دیگر در مناطق مختلف حرم امام(ره) برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha