۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹
کد خبرنگار: 815
کد خبر: 85131690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سازمان ملل: گفتگوها درباره توافق صادرات غلات ادامه دارد

نیویورک - ایرنا-  استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که گفتگوها پیرامون تمدید توافق صادرات غلات اوکراین ادامه دارد و بصورت مکرر با همه طرفها در حال گفتگو هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که توافق غلات برای رسیدگی به بحران غذا و گرسنگی و یادداشت تفاهم با روسیه در خصوص صادرات کود و آمونیاک نیز بسیار حیاتی هستند.

به گفته دوجاریک، مانع موجود در مقابل صادرات آمونیاک و کود روسیه، جنگ جاری در اوکراین است.

وی درباره جنگ سودان نیز گفت که می توانیم در مناطق مختلف سودان به صورت موردی کمک ارائه کنیم اما می خواهیم درگیری ها در سودان کاملا متوقف شود تا بتوانیم به مردم سودان به راحتی کمک ارائه کنیم.

دوجاریک همچنین در پسخ به سوال دیگری گفت که موضع ما در خصوص فلسطینیانی که توسط پلیس اسرائیل بازداشت شده اند تغییر نکرده است. این زندانیان باید یا در دادگاه محاکمه شوند و یا در غیر این صورت آزاد شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره تصمیمات شرکت های رسانه های اجتماعی نیز گفت که ما نگران هرگونه تصمیم شرکت های رسانه های اجتماعی هستیم که منجر به افزایش اطلاعات نادرست شود. رسانه های اجتماعی مسئول محتوای منتشر شده در بستر خود هستند و ما معتقدیم سیاست این شرکت ها باید این را نشان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha