تامین اعتبار ۱۳ پروژه عمرانی البرز از محل ابلاغی سفر رییس جمهور

کرج – ایرنا- سرپرست شعب بانک ملی استان البرز اعلام کرد: اعتبار مورد نیاز ۱۳ پروژه عمرانی ابلاغی سفر رییس جمهور به این استان توسط بانک ملی تامین و پرداخت شد.

یوسفعلی مهرپویا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها یک هزار و ۴۶۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال از محل ابلاغی سفر رییس جمهور در استان البرز تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۶۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از محل سفر رییس جمهور برای تامین نیاز تسهیلاتی مردم به تعداد یک هزار و ۱۲۵ نفر به بانک ملی البرز ابلاغ شد که تاکنون ۱۵۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آن به یک هزار و ۵۴ نفر پرداخت شده است.

سرپرست شعب بانک ملی استان البرز گفت: ۹۴ درصد اعتبارات ابلاغی برای تامین نیازهای مالی متقاضیان از محل سفر رییس جمهور توسط این بانک محقق شده است.

به گزارش ایرنا،‌ در سفر هیجدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز ۱۷۲ طرح و برنامه توسعه ای با اعتباری حدود ۱۰۷ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال برای استان مورد تصویب قرار گرفت.

موافقت با اختصاص ۲۲۳هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۶۱۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک ها برای پیشبرد پروژه ها از دیگر رهاوردهای سفر رییس جمهوری به استان البرز بود که باید تصویب اعتبار برای ۵۴ طرح در بخش زیربنایی استان با

۶۶ هزار و ۱۰۰ میلیار ریال اعتبار، یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال و یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و بانک ها را نیز اضافه کرد.

در سفر یک روزه رییس جمهور به البرز در بخش صنعت و معدن نیز ۶ توافق با اعتباری حدود یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات صورت گرفت.

در حوزه فرهنگی و آموزشی و ورزشی نیز ۳۹ توافق با اعتباری حدود ۱۷ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال و در بخش رفاهی و اجتماعی ۱۶ توافق با اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب شد و در حوزه بهداشت و درمان نیز ۱۳ توافق با اعتباری بیش از هفت هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال و در حوزه آب، خاک و کشاورزی ۲۹ توافق با اعتباری حدود هفت هزارو ۳۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

براساس گزارش استاندار البرز در نوزدهمین سفر استانی رییس جمهور که در البرز صورت گرفت ، در حوزه اشتغال چهار توافق با اعتباری حدود سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و تسهیلات به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال و در حوزه های امنیتی، انتظامی و قضایی نیز ۹ توافق با اعتبار ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت و در مجموع نیز سرمایه گذاری و مشارکت بانک ها طی ۲ توافق به ۲۲۸ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال مورد موافقت قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha