۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85132147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرخ لاستیک در بازار مشهد به ثبات رسید

۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85132147
نرخ لاستیک در بازار مشهد به ثبات رسید

مشهد-ایرنا- رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد گفت: نرخ لاستیک بویژه لاستیک خودرو سواری طی چند ماه اخیر در بازار این شهر تغییری نکرده و به ثبات رسیده است.

محمد کاظم جنتی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین افزایش قیمت لاستیک خودروهای سواری مربوط به اسفندماه سال گذشته بوده که تاکنون تغییری نداشته است، اما قیمت تایر "بایاس" شامل لاستیک کامیونی، نیسان، مینی بوس و خاور در این مدت ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون لاستیک به میزان نیاز توسط نمایندگی های فروش در مشهد در حال توزیع است، گفت: اکنون بازار خرید و فروش لاستیک در مشهد آرام است و روند ملایمی دارد.

رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد بیان کرد: تقاضا برای لاستیکهای ایرانی با نرخ تعاونی که توسط نمایندگی های سطح شهر در حال فروش است، بیشتر از لاستیکهای خارجی بوده و هیچ افزایش قیمتی ندارند.

جنتی اضافه کرد: لاستیک های مستعمل نیز توسط واحدهای صنفی دارای جواز کسب از این اتحادیه در حال فروش است که البته نرخ آن به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده تعیین می شود.

وی واحدهای صنفی دارای جواز کسب از اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد را ۸۵۰ واحد ذکر و بیان کرد: از این تعداد ۴۴ واحد نمایندگی فروش لاستیک هستند که لاستیک را به قیمت تعاونی به فروش می رسانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha