۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85132265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سارقان داخل خودرو در شهرستان ابهر

۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبر: 85132265
انهدام باند سارقان داخل خودرو در شهرستان ابهر

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای داخل خودرو و کشف ۳۵ فقره سرقت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو روز سه شنبه در تشریح این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ابهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات و شگردهای خاص پلیسی، یک سارق حرفه ای داخل خودرو را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی انجام شده، با معرفی همدستان خود به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ آدینه لو خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده قضایی و پیگیری سایر اقدامات قانونی در این راستا، یک نفر همدست و ۲ نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و تعدادی لوازم و قطعات سرقتی کشف و تحویل مالکان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی عاملی مهم در پیشگیری از سرقت هاست لذا از شهروندان تقاضا داریم همواره رعایت این نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار دهند چراکه پیشگیری مقدم بر دیگر اقدامات است و باعث مصونیت اشخاص و اموال می شود.

جمع آوری ۵۶ معتاد متجاهر
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح عاصفات در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۵۶ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

سرهنگ داود مرسلی افزود: طرح منطقه ای پاکسازی مناطق آلوده شهرستان زنجان در چند نقطه شهرستان زنجان با هدف جمع آوری معتادان اجرا و ۳۵۰ گرم مواد مخدر نیز کشف شد.

وی افزود: با توجه به استقبال عموم مردم از اجرای این گونه طرح ها با به کارگیری تمام توان در مراحل بعدی نیز اجرای طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان را دستور کار خواهیم داشت.


کشف نوشیدنی های انرژی زای میلیاردی
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک هزار و ۹۲ بطری نوشابه انرژی زا به ارزش یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه وانت نیسان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان زنجان - تبریز خودروی اعلامی را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۹۲ عدد بطری یک لیتری نوشابه انرژی زا کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.


کشف سوخت قاچاق در شهرستان ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، موفق شدند مقدار ۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را از یک کوره آجرپزی در حومه این شهرستان کشف و ضبط کنند.

سرهنگ محمد معصومی راد افزود: قاچاق سوخت و خارج از شبکه توزیع بودن آن محرز شد که به صورت غیرقانونی در ۲ مخزن پوششی نگهداری شده بود.

وی تصریح کرد: با اقرار متهم مبنی بر ارتکاب به عمل قاچاق سوخت، پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ معصومی راد خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و سوخت ضربه مهلکی بر اقتصاد و اشتغال کشور وارد می کند به همین دلیل از شهروندان انتظار می رود موارد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش کنند تا قانون شکنان مجال انجام اعمال مجرمانه را پیدا نکنند.


کشف ۱۵ فقره سرقت با دستگیری ۱۲ سارق و مالخر در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح زاجرات و دستگیری ۱۲ سارق و مالخر و کشف ۱۵ فقره انواع سرقت خبر داد و گفت: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برای انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی اقدام شد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: در اجرای این طرح ۹ سارق و سه مالخر دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۵ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری ۱۲ سارق و مالخر، کشف هفت فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت سیم برق و کابل، ۲ فقره سرقت اماکن عمومی و چهار فقره سرقت منزل و مغازه از نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی ۱۲ متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha