عاملان توزیع چک پول های تقلبی در قشم دستگیر شدند

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان توزیع چک پول های تقلبی و کشف ۳۰۰ قطعه چک پول جعلی در شهرستان قشم خبر داد.  

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ جانبازان شهر قشم در پی خبر واصله مبنی بر ارایه پول جعلی و اقدام به کلاهبرداری از سوی افرادی ناشناس در مجتمع های تجاری این جزیره، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با تلاش همه جانبه و گشت زنی های پنهان هدفمند در سطح بازار یکی از عاملان توزیع اسکناس های جعلی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: ماموران با همکاری متهم دستگیر شده ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری ۲ متهم دیگر در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳۰۰ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ درهمی در مجموع چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال چک پول جعلی کشف کردند.



سردار جاویدان با بیان اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند، خاطر نشان کرد: تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی ادامه دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha