نمایشگاه فرهنگی و ترویجی صندوق بیمه کشاورزی استان های کشور در بابلسر گشایش یافت

ساری- ایرنا- همزمان با دومین جشنواره بیمه محصولات کشاورزی در بابلسر نمایشگاه فرهنگی و ترویجی بیمه کشاورزی استان های کشور گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نمایشگاه جشنواره فرهنگی- ترویجی بیمه کشاورزی، صندوق های بیمه استان های کشور مهمترین محصول کشاورزی را به عنوان نمونه در معرض عموم قرار دادند.

این نمایشگاه 2روزه با هدف فراهم کردن فضای مناسب و حرفه ای برای برقراری ارتباطات دو سویه و چهره به چهره و زمینه سازی اشتراک و انتقال تجارب و دانش تخصصی متناسب با فعالیت متولیان ترویج بیمه کشاورزی با رویکرد تبیین و تعمیق مفاهیم پیش برنده یادگیری - یاددهی در مسیر اشاعه و اعتلای فرهنگ بیمه کشاورزی در بین بهره برداران، تولیدکنندگان، ذینفعان و سایر نقش آفرینان بخش کشاورزی گشایش یافت.

از دیگر اهداف کلیدی برگزاری این رویداد فرهنگی - ترویجی، کوشش برای تحقق شعار محوری "جهاد تبیین؛ پیشران توسعه بیمه کشاورزی" و نیز بسترسازی و ایجاد فرصتی مناسب برای ارایه ئه دستـاوردها و فعالیت های خدمات بیمه کشاورزی است.

رییس اداره آموزش صندوق بیمه محصولات کشاورزی با بیان این که در این نمایشگاه فعالیت های فرهنگی و آموزشی کارگزاران بیمه کشاورزی استان های کشور به نمایش درآمده است، گفت: ارایه ۳۸۲ انیمیشن و موشن گرافی محصولات کشاورزی، ۱۱۲ فیلم آموزشی، ۵۰۷سرود و شعر بیمه کشاورزی در صندوق بیمه کشاورزی استان های کشور ارایه شده است.

محمد رحمانی افزود: صندوق بیمه مصحولات کشاورزی در راستای اهمیت بیمه کشاورزی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی روستاهای کشور نیز نفوذ پیدا کرده است، بیان داشت: در این راستا ۹۰ شبکه اجتماعی بیمه کشاورزی تشکیل شده است.

وی از چاپ سه هزارو ۷۶۲ اثر چاپی و بروشور تبلیغاتی صنعت بیمه کشاورزی و ساخت یکهزارو ۴۶۱ برنامه تلویزیونی و برگزاری میزگرد با کارشناسان بیمه کشاورزی و کشاورزان خبره خبر داد و گفت: با توجه به نقش مهم بیمه کشاورزی در تضمین تولید و امنیت غذایی دولت نیز حمایت ویژه ای را از این صندوق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha