۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبر: 85133429
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پیاده راه زنجان برای تردد وسایل نقلیه بازگشایی می‌‎شود

زنجان - ایرنا - رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان گفت: در طرح مطالعاتی هسته مرکزی شهر، پیاده‌راه زنجان برای حمل و نقل عمومی و خودروهای شخصی، باز دیده شده است.

سعید نجفی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که شهروندان زنجانی پیگیر آن هستند، موضوع پیاده‌‎راه و تردد خودروها در آن است.
وی با اشاره به بازدیدهای میدانی انجام شده از این محل افزود: طبق آنچه معمول است، بازگشایی این محل برای تردد خودروها در زمان‎های مشخصی است و در سایر زمان‌ها به عنوان پیاده‌رو از آن استفاده می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه در حال حاضر طرح مطالعاتی برای هسته مرکزی شهر در حال انجام است، اضافه کرد: طبق طرح مطالعاتی مشاور این محور برای حمل و نقل عمومی باز دیده شده است.
نجفی با اشاره به اینکه احتمال بازگشایی این محور برای افراد پیاده نیز وجود دارد، گفت: این محور شریان اصلی است و نباید بسته باشد.
وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی مذکور از تیر یا مردادماه اجرایی خواهد شد، افزود: این طرح در صورت تصویب در شورای ترافیک استان، اجرایی خواهد شد.
نخستین و تنها پیاده راه شهر زنجان در سال ۱۳۹۷ به طول ۹۰۰ متر از میدان انقلاب اسلامی تا سبزه‌میدان به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha