حمایت کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا از مجمع انتخاباتی ایران

تهران- ایرنا- نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در دیدار با مسوولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران بر حمایت خود از این فدراسیون و انتخابات برگزار شده تاکید کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، اسامه الشفار نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و رییس کنفدراسیون آسیا جهت دیدار با مسوولان کمیته ملی المپیک ایران وارد تهران شد و با محمود خسروی وفا، سیدمناف هاشمی رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان در خصوص مسائل این ورزش بحث و تبادل نظر کرد.

رئیس کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا پس از این نشست گفت: از کمیته ملی المپیک ایران برای میزبانی این نشست سپاسگزارم، همچنین به رسول اسدی به خاطر انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ایران تبریک می‌گویم. ما به طور کامل از این فدراسیون حمایت خواهیم کرد و تعاملات خوبی را با این فدراسیون داریم. در خصوص انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران باتوجه به حضور نماینده فدراسیون جهانی در جلسه، حمایت خود را از برگزاری این انتخابات اعلام کردیم و قطعا دوچرخه‌سواری ایران رو به پیشرفت و توسعه قرار دارد و ما به موفقیت این رشته امیدواری کامل داریم.

رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا نشست برگزار شده را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برای اولین بار است که به جلسه کمیته ملی المپیک ایران آمده‌ام و معتقدم ایران یکی از مهمترین همکاران ما در کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا محسوب می‌شود. به عنوان یک عضو خانواده و برادر، حمایت دوباره خودم را از دوچرخه سواری ایران اعلام می‌کنم. دوچرخه سواری ایران بهترین رکابزنان آسیا را در بخش پیست و جاده دارد و شاهد موفقیت‌های آنها در مسابقات تاجیکستان بودم. دوچرخه سواران ایرانی همچنان شانس حضور در رقابت‌های المپیک را دارند و حضور در مسابقات جهانی گلاسکو می‌تواند به آنها کمک کند.

وی در پایان اظهار داشت: این باعث افتخار است که یک دوچرخه‌سوار ایرانی روی سکوی قهرمانی می‌ایستد و من شخصا احساس می‌کنم یکی از هموطنانم توانسته صاحب مدال شود. این آخرین حضور من در ایران نخواهد بود و به طور حتم دوباره به تهران سفر خواهم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha