آیت‌الله نورمفیدی: اقدامات استاندار گلستان در حوزه اقامه نماز بی‌سابقه بوده است

گرگان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: از ابتدای استان شدن گلستان فعالیت‌ها را رصد کرده‌ام و خوشبختانه اقدامات استاندار گلستان نظیر تدوین سند تحولی نماز و شکل‌دهی سند چشم‌انداز نماز دستگاه‌های اجرایی، بدیع و بی‌سابقه بوده است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان اظهارکرد: اقدامی که در حوزه مساجد بین راهی براساس سند تحولی نماز استان صورت گرفته ارزشمند است و همواره حفظ شأن مساجد در ساخت، نگهداری و زیباسازی ضروری است.

استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت: تدوین سند تحولی نماز و شکل‌دهی افق چشم‌انداز نماز در استان اقدامی ویژه در گلستان بوده است.

علی‌محمد زنگانه اظهارکرد: سند تحول نماز دستگاه‌های اجرایی در افق ۱۴۰۵ ابلاغ شده و اقدامات اجرایی توسط دستگاه‌ها آغاز شده است.

آیت‌الله نورمفیدی: اقدامات استاندار گلستان در حوزه اقامه نماز بی‌سابقه بوده است

وی تصریح کرد: در سال جاری از محل اعتبارات استانی ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اختصاص یافت.

در این جلسه مقرر شد کمیته مهدویت در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرها برای حمایت از فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج و نماز تشکیل شود.

فضاسازی و تبلیغات محیطی در راستای نماز و مهدویت در دستگاه‌های اجرایی و ادارات تابعه شهرستان‌ها صورت گیرد.

آیت‌الله نورمفیدی: اقدامات استاندار گلستان در حوزه اقامه نماز بی‌سابقه بوده است

در این جلسه مصدقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان و مطیع مدیر کل ثبت احوال استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته براساس سند تحولی نماز ارائه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha