تجربیات موفق بیمارستان هوشمند ولایت مشهد به دیگر بیمارستان‌ها منتقل شود

مشهد - ایرنا - معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: از مسئولان بیمارستان ولایت مشهد درخواست دارم که تجربیات موفق خود در حوزه خدمات هوشمند درمانی را در اختیار دیگر بیمارستان‌های سطح کشور قرار دهند تا این ظرفیت قابل توجه در نقاط مختلف کشور هم استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میثم لطیفی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان هوشمند ولایت مشهد، افزود: موارد خواسته شده در حوزه پذیرش و جذب نیروهای جدید برای این مرکز را بررسی خواهیم کرد.

وی گفت: از مسئولان این بیمارستان درخواست دارم که تجربیات موفق خود در حوزه خدمات هوشمند درمانی را در اختیار دیگر بیمارستان‌های سطح کشور قرار دهند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ولایت مشهد در جریان روند خدمتگزاری مطلوب و شایسته این مرکز درمانی به بیماران بستری ایرانی و گردشگر سلامت قرار گرفت.

تجربیات موفق بیمارستان هوشمند ولایت مشهد به دیگر بیمارستان‌ها منتقل شود

در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سرپرست معاونت درمان این دانشگاه و رئیس بیمارستان ولایت مشهد حضور داشتند و توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های این بیمارستان هوشمند و همچنین نیازهای این مرکز درمانی در حوزه‌هایی همچون نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به بیماران ایرانی و غیرایرانی ارائه دادند.

بیمارستان ولایت مشهد نخستین مرکز درمانی هوشمند کشور است که در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است.

این مرکز درمانی، ضمن پذیرش و درمان بیماران ایرانی، در بحث گردشگری سلامت و پذیرش و درمان بیماران غیرایرانی هم فعال است و به گفته مسئولان این بیمارستان خدمات درمانی ارائه شده با رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی بیماران و خانواده‌های آنان همراه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha