۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبر: 85134694
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سیلاب امروز در استان مرکزی خسارت چندانی نداشت 

۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبر: 85134694
سیلاب امروز در استان مرکزی خسارت چندانی نداشت 

اراک - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: سیلاب امروز در استان مرکزی خسارت چندانی نداشته و به هیچ واحد مسکونی نیز آسیبی وارد نشده است.

" امید محترمی" شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان مرکزی، از بعدازظهر امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بودیم.
وی بیان کرد: پنج روستا در بخش زاویه و خرقان زرندیه درگیر سیلاب شدند و بخشی از راه‌های ارتباطی در این مناطق آسیب دید.
مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: همچنین شبکه آب و برق در این مناطق قطع شده بود که بلافاصله با حضور تیم های امدادی و خدماتی اقدامات اولیه در این راستا صورت گرفت و در کوتاهترین زمان وصل شد و شبکه آب یک روستا نیز تا ساعاتی دیگر وصل می شود.
محترمی ادامه داد: ۲ شهر مامونیه و زاویه نیز دچار آبگرفتگی شدید شده بودند که تا این ساعت خسارتی از آن گزارش نشده است.
وی گفت: همچنین جاده ارتباطی محلات - گل چشمه دچار خسارت شده بود و تیم‌های امدادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مشغول برقراری ارتباط این جاده هستند که تا ساعتی دیگر وصل می شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی تاکید کرد: در جاده ارتباطی شانق به اراک نیز شاهد سیلاب بودیم که تاکنون خسارت چندانی به همراه نداشته است.
محترمی خاطرنشان کرد: هم اکنون فعالیت ابرهای همرفتی در سطح استان ادامه دارد و احتمال وقوع سیلاب با شدت کمتر در روزهای آتی دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha