۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85134792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصویب لایحه تامین اعتبار تکمیل مترو تهران -اسلامشهر از محل اوراق مشارکت

اسلامشهر- ایرنا- لایحه تامین اعتبار جهت تکمیل مترو تهران- اسلامشهر از محل انتشار اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ در نشست رسمی شورای اسلامی اسلامشهر تصویب شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه شهرداری اسلامشهر، در چهل و هشتمین نشست رسمی شورا چهار لایحه مطرح شد که تنها یک لایحه به تصویب رسید و لایحه شهرداری موضوع صدور مجوز در خصوص اخذ قیمت سرانه عمومی اراضی قولنامه‌ای و مشاعی با نظریه کارشناس رسمی دادگستری برای بررسی بیشتر به شهرداری عودت داده شد و لایحه دو فوریتی شهرداری موضوع صدور مجوز در خصوص بررسی صورتجلسه مربوط به تعارضات کمربندی شمالی اسلامشهر با راه‌آهن با رای قاطع همه اعضای شورا و اعتراضات اعضا به تنظیم صورتجلسه یک طرفه مسئولان راه آهن که به ضرر مردم اسلامشهر است، مخالفت شد.

همچنین لایحه دو فوریتی تامین صدور مجوز در خصوص تامین اعتبار جهت تکمیل قطعه اول فاز یک مترو تهران- اسلامشهر از محل انتشار اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی اسلامشهر در چهل و هشتمین نشست رسمی شورا که با حضور اعضا و شهردار و مدیران شهری برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی و واقعه ۱۵ خرداد که در تاریخ کشور و جهان اثرگذار بوده است، گفت: مقام معظم رهبری هر ساله در ۱۴ خردادماه مسائل اساسی و راهبردی را با توجه به شرایط موجود در نظام بین الملل مطرح و ویژگی های امام راحل که می‌تواند برای فهم بهتر مسائل و اتخاذ تصمیمات درست مسئولان مثمر ثمر باشد را تبیین می کنند.

وی افزود: ایشان در روزهای اخیر مسائل بسیار مهمی را به نخبگان و مسئولان مطرح فرمودند که یکی از آنها افزایش ایمان و امیدواری در بین مردم است، بارها در صحن شورا هم عنوان شده که هر عملی که موجب برهم زدن آرامش روانی مردم و کاهش سطح امیدواری شهروندان شود، مذموم بوده و اشکال دارد.

رئیس شورای اسلامی اسلامشهر با تاکید بر اینکه مردم بصیر و فهیم ایران با تمام هجمه های دشمن در این سال ها اصالت خود را حفظ کرده و پای انقلاب ایستاده اند، تاکید کرد: با همین دو مولفه ایمان و امیدواری به سراغ ادامه کار و خدمتگزاری به مردم می رویم و از شهردار هم می‌خواهیم در جلسه با مدیران سازمان ها و مناطق شهری این موضوع را یادآوری کند تا با وحدت رویه و همدلی مسائل و مشکلات را برطرف سازیم.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha