برگزاری نمایشگاه فناوری" های تک " در دمشق و استقبال بازدیدکنندگان از غرفه‌های ایرانی/ فیلم

دمشق - ایرنا - شرکت های ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (های تک) سوریه با ارائه نوآوری ها و طرح های مختلف در زمینه آی تی و اطلاعات و ارتباطات باعث جذب بازدیدکنندگان و کاربران فضای مجازی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل شهر نمایشگاهی دمشق ، با حضور ۱۵۰ برند داخلی و بین المللی فعالیت های نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال برگزاری است.

همزمان با افتتاح نمایشگاه بیلدکس و با حضور ۱۵۰ برند داخلی و بین المللی از جمله شرکت های ایرانی ، فعالیت های نهمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (HITEC) به همت گروه نمایشگاه های عربی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری امروز در محل نمایشگاه جدید دمشق آغاز شد.

شرکت های ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (های تک) سوریه با ارائه نوآوری ها و طرح های مختلف در زمینه آی تی و اطلاعات و ارتباطات باعث جذب بازدیدکنندگان و کاربران فضای مجازی شدند.

این شرکت های در زمینه ساخت و پرتاب ماهواره ،شبکه های نگهداری تلفن همراه، تجهیزات مخابراتی ،فیبر نوری، امنیت شبکه و .... محصولات و اطلاعات خود را ارائه کردند که مورد استقابل سوری ها و رونق گرفتن نمایشگاه های تک سوریه شد.

شرکت‌های ایرانی فناروی‌های منحصر به فرد و کارسازی را به نمایش گذاشتند

ایاد الخطیب وزیر فناروی و ارتباطات سوریه گفت: شرکت‌های ایرانی فناروی‌های منحصر به فرد و کارسازی را به نمایش گذاشتند که بی شک برای اقتصاد ما سودمند است، تصویر آینده همکاری‌های تهران - دمشق امیدوار کننده است و برای ملت‌های دو کشور خیر و منفعت درپی خواهد داشت.

ایاد الخطیب وزیر ارتباطات و فناوری در گفت وگو با خبرنگاران به اهمیت این نمایشگاه از نظر اشاعه فرهنگ ارتباطات و اطلاعات اشاره کرد که در آن سوریه مشتاق است از جدیدترین ها مطلع شود.

وی افزود: تحولات نشان می دهد آنچه نمایشگاه را متمایز می کند مشارکت چشمگیر نسل جوان از طریق پروژه ها و نوآوری های آنها است که با خدمات سایر شرکت ها در چارچوب فرآیند تحول دیجیتال ارائه می شود و به پیشرفتی که نمایشگاه شاهد آن است در زمینه های مختلف اشاره دارد.

محصولات و خدمات ارائه شده، تجهیزات مدرن و افزایش تعداد مشارکت های داخلی و بین المللی از ویژگیهای این نمایشگاه است .

این نمایشگاه نیز روز یازدهم ماه جاری میلادی ادامه دارد، شامل ۷۵ غرفه است و همه روزه از ساعت پنج بعدازظهر تا ۲۳ درهای آن به روی بازدیدکنندگان باز است.

ساخت ماهواره با همکاری سوریه

فیبر نوری

نگهداری شبکه های تلفن همراه

تجهیزات مخابراتی

امنیت آی تی

پرتاب ماهواره

این نمایشگاه تا روز یکشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برای عموم بازدیدکنندگان باز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha