قرارگاه مردمِ هرمزگان، در مرز شلمچه مستقر می‌شود

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با بیان اینکه تقویت موکب ثارالله هرمزگان در مرز شلمچه مورد تاکید است، گفت: قرارگاه مردم در قالب بیمارستان صحرایی، موکب و نانوایی سیار آماده خدمت‌رسانی به زائران در راهپیمایی اربعین است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز شنبه در نشست با مجید نامجو جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در رابطه با فراهم‌کردن زمینه مساعد برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین، افزود: باتوجه به بُعد مسافت بندرعباس تا مرز شلمچه، برای خدمات‌رسانی به زائران در ایام اربعین موکب "ثارالله" هرمزگان در این مرز تقویت شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در بحث تقویت زیرساخت‌های ستاد عتبات عالیات استان و تامین ایاب و ذهاب و تغذیه، نهایت همکاری را خواهیم داشت تا راهپیمایی بزرگ اربعین و اعزام‌ها با کمترین مشکلی انجام شود.

وی با اشاره به وحدت حاکم در استان بین شیعه و سنی و ارادت اهل سنت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) عنوان‌ کرد: برادران اهل‌سنت نیز علاقه‌مند هستند که در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کنند اما لازم است برای اعزام شرایط ویژه‌تری فراهم شود از این رو درخواست همکاری و اندیشیدن تمهیداتی از سوی ستاد عتبات عالیات داریم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به امکانات ستاد بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان‌کرد: سه نانوایی سیار و یک بیمارستان صحرایی مجهز نیز داریم که در صورت نیاز و فراهم شدن شرایط می‌توانیم در مرز شلمچه با تیم مجهز پزشکی مستقر کنیم تا خدمات درمانی و بهداشتی به زائرین ارائه شود.

دوستی تاکید کرد: تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار خدمت رایگان پزشکی که حدود ۷۰ هزار خدمت از آن دندان‌پزشکی بوده که در قالب قرارگاه مردم با استفاده از امکانات بیمارستان بحران و پزشکان جهادی به مردم استان ارائه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha