۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85135603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت از بانوان روئینگ همدان به اردوی تیم ملی

۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85135603
دعوت از بانوان روئینگ همدان به اردوی تیم ملی

همدان- ایرنا- رییس هیات قایقرانی همدان گفت: کیمیا زارعی و مریم امیدی پارسا، ۲ بانوی قایقرانی این استان به دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ کشور دعوت شدند.

مهران حاجیان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ در بخش بانوان و آقایان در قالب بیست‌ویکمین مرحله اردوی آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی از عصر امروز شنبه ٢٠ خرداد آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۰ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان در این مرحله از اردو حاضر هستند و تمرینات خود را تا ١٣ تیر امسال در دریاچه آزادی ادامه خواهند داد و زارعی و امیدی پارسا روئینگ سواران همدانی پس از درخشش در تورنمنت روسیه، اکنون با آمادگی و انگیزه بهتر تمرینات خود را در اردوی تیم ملی سپری می‌کنند.

وی بیان کرد: افشین فرزام سرمربی، هما خاتمی و فرزین رضایی مربیان، یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی، سعید خدایاری مربی بدنساز آقایان، مینا خنتان و میلاد اسماعیلی به عنوان روانشناس اعضای کادر فنی این تیم هستند.

حاجیان خاطرنشان کرد: فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان، شکیبا وقوفی از تهران، نازنین ملایی از گیلان و کیمیا زارعی و مریم امیدی‌پارسا از همدان در بخش بانوان و حمیدرضا رضوانی از تهران، امیرحسین محمودپور از گیلان و شیرزاد قادری از کردستان نفرات حاضر در این مرحله از اردو هستند.

همدان دارای ۱۲۰ قایقران فعال در رشته‌های مختلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha