«لیان» از ۲۸۰۰ نفر در تالار وحدت میزبانی می‌کند

تهران- ایرنا- کنسرت گروه موسیقی بوشهری «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان طی چهار روز در تالار وحدت از ۲۸۰۰ نفر میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۶ خرداد در تالار وحدت با موسیقی بوشهر روی صحنه خواهد رفت و این اجرا با آثاری جدید برگزار خواهد شد.

«لیان» در این کنسرت دستخوش تغییراتی نیز شده و برای نخستین بار امین فیروزپور به عنوان خواننده میهمان در کنسرت حاضر است.

مرتضی پالیزدان، حمید اکبری، محمود بردک‌نیا، فرزاد خسرومقدم، حسین کاوه خو، حمزه مقدم دیگر اعضای «لیان» را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی علی حق شناس روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۶ خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد و تمامی بلیت‌های آن نیز به فروش رفته است. استقبال از این کنسرتِ موسیقی اقوام و نواحی با توجه به سیطره کنسرت‌های پاپ در این روزها، موضوعی قابل توجه است.

این گروه همواره تلاش کرده است در اجراهای زنده‌اش، بخش جدیدی از موسیقی بوشهر را به مخاطبانش ارائه دهد و برای حفظ آیین‌های بومی و محلی، پیشرو باشد.

چندی پیش نیز شریفیان از آلبوم «موسیقی شمال بوشهر» در این شهر رونمایی کرد تا بخشی جدید از این استان نیز موسیقی خاص خود را در قالب آلبوم داشته باشد و از این گنجینه مهم، حفظ و نگهداری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha