استاندار: آذربایجان‌غربی از استان‌های پیشرو در ساختارمندکردن مردمی‌سازی دولت است

ارومیه - ایرنا - ‌استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اقدامات خوبی در راستای مردمی‌سازی دولت در این استان انجام شده به طوریکه جزء‌استان‌های پیشرو در این زمینه هستیم و امیدواریم موفقیت‌های بیشتری را نیز در آینده شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی که با حضور سیداحمد عبودتیان دستیار رییس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در ماه‌های اخیر در این خصوص شاهد بودیم، ‌استفاده از ظرفیت مردمی‌در کمک به زلزله زدگان در خوی بود.

وی اظهار کرد: کمک‌های مردم در این زلزله که چندین بار اتفاق افتاد و پس لرزه‌های بسیار زیادی هم داشت، در کنار اقدامات دولت بسیار قابل توجه بود به طوریکه ۸۰ گروه جهادی در منطقه حضور یافتند که برخی از آنها هنوز هم در مناطق زلزله زده فعالیت دارند.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ایام اربعین سال گذشته هم، حضور مردم در مدیریت برخی اقدامات بویژه راه اندازی مواکب قابل توجه بود و حرکت عظیم حسینی با حضور پرشور مردم انجام شد.

وی گفت: امسال هم قصد داریم با ‌استفاده از همه ظرفیت‌ها میزبان ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در مرز تمرچین باشیم که اقدامی‌قابل توجه بوده و با حضور مردم، قطعا موفق هم خواهیم بود.

استاندار: آذربایجان‌غربی از استان‌های پیشرو در ساختارمندکردن مردمی‌سازی دولت است

معتمدیان یکی دیگر از مصادیق مردمی‌سازی را استفاده از ظرفیت مردم در تامین امنیت در استان برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر با تکیه بر امنیت موجود در منطقه که با همراهی همه اقشار میسر شده، زمینه سرمایه گذاری‌های گسترده در استان فراهم شده‌ است.

وی اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در راستای افزایش ارتباط با مردم و کاهش فاصله با اقشار مختلف تمهید و با موفقیت در آذربایجان‌غربی اجرا شد، سفرهای شهرستانی بود که در کمتر از یک سال، در همه شهرستان‌های‌استان با حضور همه مدیران‌استانی حاضر شدیم و ضمن شنیدن دغدغه‌های مردم، راهکارهایی را هم برای کاهش مشکلات و رفع کمبودها به تصویب رساندیم.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: ما در صدد هستیم ساز و کاری را در استان فراهم کنیم که دسترسی مردم به مسوولان راحت تر شود و بر همین اساس، علاوه‌بر ملاقات‌های مردمی، سامانه "سامد" نیز قوت بخشیده شد و صدها ارتباط تلفنی مستقیم با ‌استاندار و صدها ارتباط با مدیران‌استانی از این طریق توسط مردم حاصل شد که در ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان بسیار موثر ‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha