۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 85136263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاجی‌موسایی به مدال نقره تکواندو گرندپری رُم رسید

تهران- ایرنا- تکواندوکار وزن منهای ۵۸ کیلوگرم ایران به مدال نقره رقابت‌های گرندپری رُم دست یافت.

به گزارش شنبه شب ایرنا، این مسابقات که دارای امتیاز رنکینگ المپیکی است از جمعه با حضور هوگوپوشان ۵۵ کشور به میزبانی ایتالیا و در شهر رم آغاز شده و سه روز ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در هشت وزن المپیکی (چهار وزن مردان و چهار وزن زنان) و با حضور ۳۲ نفر برتر هر وزن برگزار می‌شود. امروز تیم ایران چهار نماینده داشت که بانوان (نرگس میرنوراللهی و ملیکا میرحسینی) حذف شدند و آقایان در نیمه‌نهایی به هم رسیدند.

در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم مردان، مهدی حاجی‌موسایی و ابوالفضل زندی هر کدام با کسب سه پیروزی متوالی راهی نیمه‌نهایی شدند تا برای رسیدن به فینال، جدالی تمام ایران داشته باشند اما با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تکواندو دیدار ۲ نماینده تیم کشورمان برگزار نشد. با تصمیم کادر فنی و حضور نیافتن زندی روی شیاپچانگ، حاجی‌موسایی برنده اعلام شد و به فینال رسید. زندی هم به مدال برنز بسنده کرد.

حاجی‌موسایی در فینال برابر ویسنته یونتا از اسپانیا قرار گرفت و در راند نخست با استفاده از ضربات مختلف، ۱۵ بر ۹ برنده شد. مهدی در راند دوم با حساب ۱۰ بر ۳ مغلوب شد تا کار برای قهرمان این وزن به راند سوم کشیده شود. در راند سوم مبارزه‌ای تماشایی و حساس برگزار شد و در نهایت ویسنته به برتری ۶ بر ۴ رسید تا مدال طلا را برای ماتادورها به ارمغان بیاورد و حاجی‌موسایی هم نقره گرفت.

تا به اینجا تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۲ مدال نقره توسط ناهید کیانی و مهدی حاجی‌موسایی و یک مدال برنز توسط ابوالفضل زندی شده است.

سایر ملی‌پوشان ایران، فردا یکشنبه و در روز پایانی به مصاف حریفان خود می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha