بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال با ورود دستگاه قضایی به شهرداری ارومیه مسترد شد

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم اولیه تخلف مدیریت مالی سابق شهرداری ارومیه و استرداد بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال به شهرداری با ورود دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی شنبه شب با اعلام این خبر گفت: در این حکم متهم ردیف اول این پرونده که از مسوولان وقت مدیریت مالی شهرداری بود علاوه بر حبس و انفصال از خدمات دولتی به ۲۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: همدستان متهم ردیف اول نیز به تناسب اقدامات مجرمانه محکومیت‌های مختلفی برای آنها در نظر گرفته شده است.

بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال با ورود دستگاه قضایی به شهرداری ارومیه مسترد شد

عتباتی با اعلام اینکه متهمان قبل از صدور کیفرخواست و در مرحله تحقیقات مقدماتی نسبت به استرداد وجوه حاصل از اختلاس که بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال است، اقدام کرده بودند، افزود: لذا مطابق تبصره سه ماده ۵ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری درخصوص متهمان اقدام قانونی و لازم معمول شده است.

ریس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: مبارزه با مفاسد مهمترین اولویت دستگاه قضایی است و در این مورد هیچ گونه مماشاتی پذیرفته نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha