نیمی از کارکنان سازمان ثبت احوال از خانواده‌های ایثارگران هستند

یاسوج- ایرنا- مشاور رییس سازمان ثبت احوال و نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور با بیان اینکه نیمی از کارکنان سازمان ثبت احوال از خانواده های ایثارگران هستندگفت:سازمان ثبت احوال سالانه ۵۰ میلیون خدمت در سراسر کشور انجام می دهد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا بیدکی شنبه شب در دیدار با خانواده شهید بهرام قلی آذرشب در کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به درخواست خانم طاهره آذرشب فرزند این شهید برای انتقال به آموزش و پرورش تاکید کرد: سازمان ثبت احوال با وجود پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان اما خدمات پرشماری به مراجعان ارائه می دهد.

وی با اشاره به اهمیت ثبت احوال در نگهداری از اسناد هویتی هموطنان عنوان کرد: انجام وظیفه در این سازمان با توجه به خدمات متنوع نوعی ایثارگری است.

مشاور رییس سازمان ثبت احوال و نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور با یادآوری کمبود نیرو در سازمان ثبت احوال تاکید کرد: شرایط انتقال کارکنان این سازمان به ارگان های دیگر بسیار سخت است.

نیمی از کارکنان سازمان ثبت احوال از خانواده‌های ایثارگران هستند

ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به روایت آمار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت بسیار خوب مردم استان در فعالیت های دوران هشت ساله دفاع مقدس تاکید کرد: این استان ۷۲۶ هزار نفری ۸۲ هزار نفر جامعه هدف بنیاد شهید دارد.

رضا پارسیان نژاد در بازدید از خانواده شهید حسین محمودی مقدم افزود: کهگیلویه و بویراحمد یک‌هزار و ۸۲۴ شهید تقدیم به دفاع از ایران اسلامی کرده است.

وی تاکید کرد:وجود ۱۰ هزار و ۸۲۵ جانباز که ۵۸ نفر آنان بالای ۷۰درصد هستند نشان دهنده میزان مشارکت چشمگیر مردم استان در فعالیت های وطن دوستانه در دوران جنگ تحمیلی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد شمار یادگاران شهدا در استان را یک‌هزار و ۵۴۰ نفر ذکر کرد و افزود:۷۰درصد از فرزندان شهدای استان تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر دارند.

نیمی از کارکنان سازمان ثبت احوال از خانواده‌های ایثارگران هستند

وی با یادآوری بیکار بودن شماری از فرزندان شهدا بر تلاش برای بکارگیری این یادگاران شهدا تاکید کرد.

پارسیان نژاد با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده های شهدا از مصادیق تکریم آنان است گفت: سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ سرکشی از خانواده های ایثارگر انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha