۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۳۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85136430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله نیروهای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در نابلس

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در غرب نابلس به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، نیروهای مقاومت فلسطین در نزدیکی شهرک صهیونیستی «شافی شمرون» واقع در غرب نابلس در شمال کرانه باختری نظامیان صهیونیست را به رگبار بستند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین پس از این حمله با موفقیت به مواضع خود بازگشتند.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست بامداد یکشنبه به شهرک «یعبد» واقع در جنوب غربی شهر جنین یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

این گزارش می‌افزاید، نیروهای مقاومت فلسطین در شهرک «یعبد» با یورش صهیونیست‌ها مقابله کردند و نظامیان صهیونیست را هدف گلوله و بسته‌های انفجاری قرار دادند.

پیش تر کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (می) علیه صهیونیست‌ها خبر داده بود.

طی ماه آوریل نیز درپی درگیری‌ها در کرانه باختری، سه صهیونیست کشته و ۴۱ صهیونیست زخمی شدند و ۱۱ فلسطینی نیز به شهادت رسیده بودند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha