۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبر: 85136541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی منصور کنده بابل مهار شد

۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبر: 85136541
آتش‌سوزی در شهرک صنعتی منصور کنده بابل مهار شد

ساری- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: آتش سوزی در شرکت پلیمر در شهرک صنعتی منصورکنده بابل از سوی آتش‌نشانان مهار شد.

سید مازیار حسنی روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: بعد از اینکه این حادثه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بابل در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح امروز گزارش شد، در کمترین زمان ممکن ۲ دستگاه خودرو سنگین مهار آتش به همراه ۹ آتش نشان از ایستگاه های شماره سه و هفت سازمان به محل آتش‌سوزی واقع در جاده کیاکلا اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه و بررسی اولیه مشخص شد آتش سوزی در محل انباشت بشکه های روغن در یک کارگاه غیر فعال تولید پلیمر آغازه شده و از چند جهت در حال گسترش و سرایت به سایر بشکه های روغن، تجهیزات کارگاه و اطراف است.

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی منصور کنده بابل مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل بیان داشت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی در کمترین زمان ممکن از چند طرف خود را به کانون آتش سوزی رسانده و پس از حدود ۶۰ دقیقه تلاش آتش را کنترل و پس ازعملیات تهویه، تخلیه دود، جداسازی و حصول ایمنی به عملیات خود خاتمه دادند.

به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی منصور کنده با فعالیت ۲۴۰ واحد تولیدی در مسیر جاده بابل به کیاکلا در استان مازندران واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha