۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85136596
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

تیپ ۱۱۶ مکانیزه قزوین از مرزهای غرب کشور بازگشت

۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبر: 85136596
تیپ ۱۱۶ مکانیزه قزوین از مرزهای غرب کشور بازگشت

قزوین - ایرنا - فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه ارتش در قزوین گفت: تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین پس از سه سال حضور مقتدرانه در مرزهای غرب کشور به قزوین بازگشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی تیب 116 مکانیزه ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد علی زمانی روز یکشنبه تصریح کرد: امنیت مرزها خط قرمز نیروهای مسلح کشور است و امروز با وحدت و انسجام بین رزمندگان آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با ناامنی وجود دارد و به طور قطع هرگونه تعرض و ناامنی در جای جای میهن اسلامی با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه مواجه خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات پرسنل غیور تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در سه سال حضور مستمر در مرزهای غرب کشور، خاطرنشان کرد: باید به وجود رزمندگانی که این چنین دلسوزانه و مخلصانه برای تامین امنیت و خدمت به مردم تلاش می کنند افتخار کرد و روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان را ستود.

امیر زمانی خاطرنشان کرد: تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با ترکیبی از ایمان، ولایتمداری، دانش و روحیه جهادی همواره شرافتمندانه و مقتدرانه در ماموریت ها عمل کرده و امروز نیز به عنوان یک نیروی قدرتمند برای تامین امنیت و خدمت رسانی به مردم در صحنه حاضر است.

به گفته وی، حماسه های رزمندگان تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین در دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و این یگان با اهدای یک هزار و ۲۲۱ شهید والامقام برگ زرینی از افتخار، میهن پرستی و ولایتمداری را از خود برجای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم استان و استان های همجوار هنگام وقوع بحران هایی چون سیل، زلزله و کرونا و سایر اقدامات امید آفرین نیز همچون برگ زرینی در تاریخ این تیپ همیشه قهرمان می درخشد، خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین پس از سه سال حضور مقتدرانه در مرزهای غرب کشور به قزوین بازگشتند.

امیر سرتیپ دوم ستاد زمانی یادآور شد: مردام بدانند برای دفاع از کیان کشور و مقابله با تهاجم دشمن لحظه ای غفلت نخواهیم کرد و تا پای جان در برابر هرگونه تجاوز دشمنان تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha