۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبر: 85136701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست مجمع نمایندگان شمال غرب با وزیر پیشنهادی صمت برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - نماینده مردم تبریز در مجلس از نشست مجمع نمایندگان استان‌های شمال‌غرب کشور با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: نمایندگان استان‌های شمال‌غرب کشور امروز - یکشنبه - با عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت،‌معدن و تجارت نشست مشترک دارند تا برنامه‌های وی را استماع کنند.

وی افزود: در این نشست که ساعت ۱۲ ظهر امروز برگزار می‌شود، نمایندگان نظرات خود را درباره اولویت های این وزارتخانه و لزوم تحول در برنامه ها و اهداف آن مطرح می کنند.

نامه معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت امروز - یکشنبه - در مجلس اعلام وصول شد؛ جلسه رای اعتماد به این وزیر پیشنهادی هفته آینده در مجلس برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، عباس علی‌آبادی، (زاده ۱۳۴۰، اراک) استاد دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است. او سابقه ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را دارد و اکنون مدیرعامل گروه مپنا است.

وی فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل بوده و مدرس دروس مختلف مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتورهای درون‌سوز (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور است.

از جمله سوابق کاری و مدیریتی علی‌آبادی می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳، مدیریت‌عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی، ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر، استاد دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی و مدیر عامل ایران خودرو اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha