موفقیت پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ساماندهی بهنگام امور است

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت پروژه مهر در استان با هدف مطلوب برگزار کردن سال تحصیل جدید نیازمند ساماندهی امور آموزشی به موقع است.

به گزارش ایرنا، پروژه مهر هر ساله به منظور بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس شامل،سنجش نوآموزان، کتاب های درسی، ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات، توانمند سازی نیروی انسانی و توسعه صلاحیت های شایستگی معلمان، زیباسازی فضاهای آموزشی، آماده کردن آموزشگاه و مدارس و برگزاری جشن بازگشایی برای دانش آموزان از سوی روسای ادارات آموزش و پرورش دنبال می شود.

موفقیت پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ساماندهی بهنگام امور است

"حسنعلی عزت خواه"مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در اولین نشست توجیحی پروژه مهر با حضور روسای آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق ۱۳ گانه استان اظهار کرد: موفقیت پروژه مهر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است.

عزت خواه با تشریح کارگروه های پروژه مهر و شرح وظایف آنها در استان گفت: کارگروه های مختلف با ایجاد سازوکارهای نظارتی بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس ، طوری عمل کنند تا با بهره‌گیری از توان و تخصص تمامی همکاران زمینه تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس فراهم شود.

وی تاکید کرد: با اجرایی این پروژه به دنبال خلق مدرسه ای شاداب و مهری پر نشاط و شاداب برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی باشیم.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت،هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش آموز و بزرگسال و در بیش ازسه هزار آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد دانش آموز، ۱۲هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.

از کل دانش آموزان استان، ۴۹ درصد از آنها را دختران و ۵۱ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha