۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
کد خبر: 85137309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزیزی: میزبانی چهار هفته از مسابقات تنیس فیوچرز، اتفاقی کم سابقه بود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس با تاکید بر اینکه برگزاری چهار هفته مسابقات فیوچرز سال ۲۰۲۳ در کشور اتفاقی کم سابقه بود، گفت: انجام دو هفته مسابقات در جزیره کیش و دو هفته در تهران با حضور ۸۲ ورزشکار از ۲۲ کشور نشان دهنده این است که فدراسیون تمام تلاش خود را برای میزبانی پویا و بین المللی از مسابقات بکار برده است.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، داود عزیزی در حاشیه فینال هفته نخست رقابت‌های تور جهانی تنیس که به میزبانی تهران در باشگاه انقلاب در حال برگزاری است، اظهار داشت: مسابقات فیوچرز پس از یک دهه به میزبانی تهران در حال برگزاری است و امروز شاهد فینال تیم‌های ایتالیا و امریکا در هفته اول بودیم. تنیسورهای کشورمان هم در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند و تا یک چهارم‌نهایی بالا آمدند.

عزیزی افزود: دو هفته دیگر میزبان مسابقات جی۱۰۰ جوانان خواهیم بود که در حال حاضر ۷۱ ورزشکار از ۱۳ کشور دنیا اعلام آمادگی کرده‌اند. این نشان می‌دهد نگاه کشورهای دنیا به میزبانی فدراسیون تنیس مثبت شده و این حجم از شرکت بازیکنان خارجی در مسابقات تنیس ایران بسیار خوشایند و نوید بخش برای تنیس کشورمان است.

وی با تاکید بر اینکه این استقبال پیام‌آور این است که کشورمان امنیت، صلح و آرامش دارد، افزود: برگزاری مسابقات قبل از دیویس کاپ که قرار است به میزبانی سریلانکا یک ماه دیگر برگزار شود، اتفاقات خوبی برای ما در آن مسابقات رقم خواهد زد.

عزیزی با یادآوری اینکه تمایل داشتیم میزبان دیویس کاپ هم باشیم، تشریح کرد: به جهت همسانی آب و هوای ساری با سریلانکا، اردو در این شهر برگزار خواهد شد و ۲۶ تیرماه تنیسورهای تیم ملی به این کشور اعزام می‌شوند. ضمن اینکه چکوویچ به عنوان حریف تمرینی تیم را همراهی خواهد کرد. امیدوار به صعود هستیم تا برای نخستین بار به سطح دو دیویس کاپ که دسته جهانی است صعود کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha