۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85137405
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه تربت حیدریه: ایجاد امیدواری به آینده از مصادیق جهاد تبیین است

تربت‌حیدریه - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت‌‎حیدریه گفت: یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین که مقام معظم رهبری خیلی به آن تاکید دارند، ترسیم وضعیتی روشن از آینده انقلاب و خوشبینی و امیدوار ساختن مردم به این آینده روشن است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار احمد ناصری‌موحد یکشنبه شب در جمع اقشار مختلفی از مردم تربت‌حیدریه در حسینیه ثارالله این شهر که با موضوع جهاد تبیین و ایمان و امید برگزار شد، افزود: اهمیت این تاکید معظم‌له زمانی بر مردم ایران بیشتر مشخص می‌شود که بدانند امروز دشمن در مقابل این دیدگاه، به دنبال نامید ساختن مردم به دستاوردهای انقلاب و آینده روشن نظام اسلامی است.
وی از "اعتمادزدایی" به عنوان راهکار دوم دشمن نام برد و گفت: بازیگران اصلی این رویه رسانه و تبلیغات گسترده دشمن و گواه این ادعا دسترسی به سه هزار شبکه ماهواره‌ای در داخل ایران است.
ناصری‌موحد در تبیین رفتارشناسی دشمن گفت: در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی دشمن بعد به کار بردن انواع جنگ‌های نرم، سخت، فکری، فرهنگی و اقتصادی، به این نتیجه رسید باید ادامه جنگ خود را با شیوه نوینی با نام "شناختی ترکیبی رسانه‌ای یا هیبریدی" ادامه دهد.
وی گفت: البته با مطالعه تاریخ صدر اسلام در می‌یابیم این اقدام تکراری و در واقع مشابه آن را در برخورد با حضرت امیرالمومنین (ع) شاهد هستیم آنجا که در قدم نخست ایشان را "بایکوت رسانه‌ای" کردند.
فرمانده سپاه تربت‌‎حیدریه با بیان اینکه قدم دوم فقیر کردن ایشان بود، افزود: دشمنان ایشان، فدک را از وی گرفته و دستش را از انجام فعالیت‌های اقتصادی خالی تا مردم دیگر به گرد ایشان نیایند.
ناصری‌موحد اضافه کرد: قدم سوم محصور کردن یاران ایشان و حکم کردند کسی حق ندارد از حضرت علی(ع) سخن به میان بیاورد.

فرمانده سپاه تربت‌‎حیدریه در بخش دیگری از سخنانش لازمه موفقیت جهاد تبیین را حضور موثر سه گروه عنوان و اظهار کرد: مسوولان، نخبگان و مردم سه گروهی هستند که هر کدام به فراخور دیدگاه و جایگاه خود باید پا به عرصه بگذارند.
ناصری‌موحد گفت: اما هر سه گروه باید در یک نقطه به وحدت نظر و رویه برسند؛ بدان معنا که حافظ اصلی انقلاب اسلامی، وعده الهی که همان مصداق "یدالله" است، محور وحدت باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha