تصادفات رانندگی در ساوه یک کشته و هفت مصدوم بر جا گذاشت

ساوه - ایرنا - رییس مرکز فوریت های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه گفت: وقوع ۲ حادثه ترافیکی در این شهرستان یک کشته و هفت زخمی برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، «بهرام صیدی» یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک مورد سانحه ترافیکی ناشی از واژگونی خودروی سواری در جاده خشکرود به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه گزارش شد.

وی با بیان اینکه ۲ تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ پس از دریافت ماموریت بلافاصله به محل حادثه اعزام می شوند، اضافه کرد: یکی از مصدومان که کودک ۱۰ ساله بود حین انجام عملیات احیا به بیمارستان امام رضا (ع) زرندیه انتقال یافت که به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با بیان اینکه دیگر مصدوم این حادثه تحت مراقبت های درمانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال یافت، افزود: در حادثه ای دیگر ناشی از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در جاده بوئین زهرا ۶ نفر مصدوم شدند.

وی گفت: پنج مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین (ع) بوئین زهرا منتقل شدند و یک مصدوم هم درمان در محل شد.

مرکز فوریت های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد؛ از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha