کلاس‌های آموزشی بسیج هنرمندان زنجان در ۲۰ رشته فرهنگی و هنری آغاز شد

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانی برای هنرمندان زنجانی خبر داد و گفت: این دوره‌ها در قریب به ۲۰ رشته فرهنگی و هنری برگزار می‌‎شود.

ابراهیم رستمخانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال نیز مطابق سالهای گذشته همزمان با ایام تابستان دوره‌های آموزشی فرهنگی و هنری برای هنرمندان زنجانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی تابستانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: عکاسی دیجیتال، شعر، نویسندگی خلاق، گویندگی و فن بیان، مبانی ادبیات داستانی، ساخت ظروف تزئینی، طراحی و نقاشی روی پارچه و لباس، فیروزه‌کوبی و جواهردوزی از جمله‎‌ رشته های هنری و فرهنگی است که طی ایام تابستان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خاطرنشان کرد: طراحی و نقاشی، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، ویراستاری و درست نویسی، تزئینات لباس، میناکاری، نقاشی روی مس و سرمه‌دوزی نیز از دیگر دوره‌هایی است که این سازمان برگزار می‌کند.
رستمخانی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این کلاس‌ها تا ۲۶ خردادماه است، افزود: در صورتی که کلاس‌های اعلامی به حد نصاب برسد، برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha