عملکرد مدیریت بحران البرز در سیلاب اخیر قابل‌تقدیر است + فیلم

کرج - ایرنا - دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: اقدامات میدانی استاندار البرز، شهرداری، راه و شهرسازی البرز و راهداری و تمام نیروهای امداد و نجات اعم از بسیج، هلال احمر و اورژانس در سیل اخیر برای جلوگیری از بروز خسارات بیشتر این بلای طبیعی غیرقابل کنترل شایسته تقدیر است.

به گزارش ایرنا، «سعید جابری انصاری» روز دوشنبه با اشاره به عملکرد مناسب عوامل مدیریت بحران استان البرز از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب پنجشنبه شب گذشته در جاده کرج - چالوس، افزود: در راستای سیاست ها و تلاش بی وقفه دولت مردمی سیزدهم در خدمت رسانی، با پیگیری های مسوولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از مجاری کمک های ملی، شاهد جهادی عملی در خدمترسانی مسوولان به مردم بودیم.

جابری انصاری اظهار کرد: نگاه بیدار و امیدوار مردم ایران به مسوولان متعهدی دوخته شده است که با شور و حس تعهد و مسوولیت، در انجام وظیفه و خدمت، مجدانه تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه در حوادثی مانند سیل اخیر شاهد کاستی هایی بدیهی در جریان سیلاب بودیم، اما بیان صرف مشکلات و نارسایی‌ها، موجب دل نگرانی مردم و کاهش اعتماد عمومی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: عوامل مدیریت بحران سیل اخیر در البرز با نگاه منصفانه در مجموع خوش درخشیدند که این اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن عوامل مدیریت بحران در حادثه سیل اخیر، شایسته قدردانی است.

بارش های هفته گذشته به ویژه پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه با خساراتی در استان البرز از جمله آسیب جدی به جاده گردشگری کرج – چالوس همراه شد و این جاده به رغم تلاش دستگاههای مختلف برای بازسازی همچنان بسته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha