۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85137729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز ۲ هزار هکتار زمین برای ایجاد شهرک تخصصی فولاد در آبادان اخذ شد

اهواز- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مجوز ۲ هزار هکتار زمین برای ایجاد شهرک تخصصی فولاد در منطقه چوئبده شهرستان آبادان اخذ شد.

علی مهدی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساخت شهرک تخصصی فولاد در استان از مصوبات سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان است، بیان کرد: شهرک تخصصی فولاد در بهترین موقعیت و با زیرساخت‌های فوق العاده مطلوب در منطقه چوئبده آبادان احداث خواهد شد.

وی افزود: شهرک تخصصی فولاد می‌تواند تاثیر بسزایی در شکوفایی و رونق اقتصادی منطقه ایجاد کند در نتیجه تلاش بر این است که در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان بیان کرد: منطقه آزاد اروند مشارکت لازم را برای رونق تولید در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت صلاحیت سنجی سرمایه گذار برای فعالیت در این شهرک افزود: اراضی صنعتی باید با صلاحیت سنجی به سرمایه گذار واگذار شوند تا صنعتگران و سرمایه گذاران آشنا به مبانی سرمایه گذاری از مزایایی حضور در شهرک‌های صنعتی بهره مند شوند.

مهدی پور با اشاره به ارتباط مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی و منطقه آزاد اروند برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: برنامه ریزی چهارساله برای تکمیل طرح‌ها و رفع مشکلات زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌های استان انجام شده است که می‌تواند بر بهبود شرایط تولیدکنندگان و صنعتگران اثر مثبت بگذارد.

وی به تشکیل کمیته احیای واحدهای صنعتی در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: تشکیل کمیته احیای واحدهای راکد بسیار ضروری است چرا که برخی از واحدها به دلیل کمبود مواد اولیه و نقدینگی راکد شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان گفت: براساس نظر کارشناسان بعضی از واحدهای راکد با تزریق مبالغ اندک می‌توانند به چرخه تولید باز گردند.

۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha