آقایی: از اطلاعات غلط وزارت ورزش و نادیده گرفته شدن زحماتم ناراحتم

تهران- ایرنا- بانوی ملی‌پوش بدمینتون ایران با گلایه از صحبت‌های معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که گفته بود آقایی با سهمیه وایلدکارت راهی المپیک شد، گفت: مطمئنا اطلاعات غلطی به وزارت ورزش رسیده و از این که زحماتم نادیده گرفته شد، ناراحتم.

به گزارش ایرنا، ثریا آقایی ملی‌پوش بدمینتون ایران در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون بدمینتون نسبت به صحبت‌های سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش که گفته بود آقایی با سهیمه وایلد کارت به المپیک رفته، واکنش نشان داد.

آقایی که به‌نظر می‌رسید از صحبت‌های پولادگر عصبانی شده، گفت: سهمیه وایلد کارت اصلا در بدمینتون به ایران تعلق نمی‌گیرد و به پاکستان و مالزی و غیره تعلق می‌گیرد. مطمئنا این‌که اطلاعات غلطی به وزارت ورزش رسیده از طرف یکی از پیشکسوتان بدمینتون ایران بوده که به معاون وزیر ورزش گفته من با وایلد کارت به المپیک رفته‌ام.

وی افزود: من ١٠ سال برای کسب سهمیه المپیک زحمت کشیدم و از این‌که زحماتم نادیده گرفته می‌شود، ناراحتم. در سال آخر برای کسب سهمیه در ٣٠ مسابقه شرکت کردم و در اسفند ٩٨ درگیر کرونا شدم و آخرین مسابقه‌ام در اوگاندا بود که رنکینگ ١١٠ را داشتم و با رنکینگ ٩٣ به المپیک رسیدم.

آقایی عنوان کرد: مستنداتی وجود دارد که من سهمیه گرفتم و حضورم در المپیک با سهمیه وایلد کارت نبوده است. کسب سهمیه المپیک در بدمینتون کار مشکل و غیرممکنی بود که ممکن کردم. همواره از کاوه محرابی نام برده می‌شود که سهمیه المپیک کسب کرده است اما از من به این عنوان نباید یاد شود که وایلد کارت گرفته‌ام زیرا با افتخار و تلاش به سهمیه رسیدم.

گفتنی است پولادگر در واکنش به صحبت‌های آقایی تاکید کرد که در کمیته ملی المپیک این موضوع را اصلاح می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha