۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85138057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش رطوبت تا فردا در خوزستان ادامه دارد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85138057
افزایش رطوبت تا فردا در خوزستان ادامه دارد

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد جریانات جنوبی تا فردا سه شنبه سبب افزایش رطوبت در استان می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری روز دوشنبه بیان کرد: تا اواسط وقت فردا جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، ساحلی و مرکزی استان خواهد شد و سپس از روز چهارشنبه با تغییر جهت جریانات از میزان رطوبت کاسته می‌شود.

وی افزود: وزش باد از روز چهارشنبه تا روز جمعه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط تا شدید همراه با برخاستن گرد و خاک‌های موقت پیش‌بینی می‌شود و امروز احتمال افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

سبزه زاری با اشاره به اینکه امروز دوشنبه وقوع دماهای ۴۸ و ۴۹ درجه در برخی از مناطق جنوبی، غربی و مرکزی دور از انتظار نیست، گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه و آبادان با ۴۸ و ایذه با ۲۴.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۷.۶ و حداقل ۳۲.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد از از روز دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha