۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85138064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات آسفالت سبب کُندی تردد در مسیر جنوب به شمال اصفهان شد

اصفهان–ایرنا – رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: علت کُندی تردد و وجود ترافیک نیمه‌ سنگین در مسیر جنوب به شمال اصفهان، اجرای عملیات روکش آسفالت در این جاده است.

سرهنگ اصغر زارع روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، در باره به زمان اتمام این عملیات و پایان ترافیک سنگین مسیر شهرضا به اصفهان افزود: این عملیات حداکثر تا یک هفته آینده به اتمام می‌رسد.

وی اظهار داشت: چندی پیش روکش آسفالت مسیر شمال به جنوب اصفهان از محدوده بهارستان تا شهرضا نیز انجام شد که با وجود ترافیک و کُندی تردد وسایط نقلیه ، این کار نتایج خوبی در افزایش ایمنی جاده‌ها و تسهیل تردد برای رانندگان به همراه داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رانندگان درخواست کرد که همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه در زمان تردد در این مسیر داشته باشند.

پیش از این محمدمهدی پورکاظمی رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان از انجام عملیات روکش آسفالت بیش از ۶۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان در سالجاری خبر داده و گفته بود: در ادامه به آغاز این عملیات در مسیرهای دیگر از جمله "شهرضا به اصفهان"، " شهرضا به سمیرم" ، " ورزنه به هرند"، "میمه" ،" نطنز به اصفهان" ، " بادرود" ، "امامزاده آقاعلی‌عباس"، " محور قدیم کاشان به نطنز" و " اصفهان به ورزنه" از خرداد اشاره کرد.

براساس آخرین آمار اداره کل راه و شهرسازی اصفهان، مجموع راه‌های استان اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۱۱ هزار و ۶۸۴ کیلومتر رسیده که طول آزادراه‌های استان ۴۸۰ کیلومتر، بزرگراه‌ها ۲ هزار و ۱۷۴ کیلومتر، راه‌های اصلی ۲ هزار و ۲۴۵ کیلومتر و راه‌های فرعی یکهزار و ۸۵ کیلومتر است.

شهرضا در فاصله ۷۵ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha