فرماندار آرادان: بیشترین خسارت سیل در بخش راه‌ها است/ ۲ کشته در سیل روزهای گذشته

سمنان - ایرنا - سرپرست فرمانداری آرادان با اشاره به جان‌باختن ۲ نفر بر اثر وقوع سیل در این شهرستان، گفت: بیشترین خسارت ناشی از وقوع سیل در روزهای گذشته مربوط به بخش زیرساختی و راه‌ها است.

محمود قدرتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: سیل به سه بخش زیرساختی، عشایری و کشاورزی شهرستان آرادان خسارت وارد کرده است.

وی افزود: سیل با عبور از اراضی کشاورزی موجب حمل رسوبات و خرابی در زمین‌های کشاورزی شد و به محصولات خسارت زیادی وارد نکرده است.

به گفته وی، سیل روزهای گذشته در آرادان خسارتی به بناهای تاریخی این شهرستان وارد نکرده است و خسارت مالی نیز طی روزهای آینده برآورد می‌شود.

سرپرست فرمانداری آرادان درباره ۲ جان‌باخته در سیل روزهای گذشته در این شهرستان، گفت: حمید جعفری ۵۷ ساله و مهدی صفری ۴۶ ساله هر ۲ از اهالی گرمسار ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۹ خرداد این شهرستان را به مقصد ارتفاعات خوش‌آب‌رود واقع در روستای قالیباف در شمال شهرستان آرادان ترک کردند و خانواده این ۲ نفر خبر گم شدن آنان را ظهر شنبه به هلال احمر اطلاع دادند.

وی بیان کرد: پس از جست‌وجوی امدادگران هلال احمر ماموران انتظامی و اهالی محلی، حوالی ظهر یکشنبه بیست و یکم خرداد، پیکر آنان در ارتفاعات خوش‌آب‌رود پیدا شد، اما به علت صعب‌العبور بودن منطقه، امدادگران ساعت‌ها برای انتقال پیکرها تلاش کردند و در نهایت ساعت ۲۲ دیشب پیکرها را انتقال دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان آرادان در غرب استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha