۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85138423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید قنبری یک چهره شاخص در منطقه بود

۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵
کد خبر: 85138423
شهید قنبری یک چهره شاخص در منطقه بود

اهواز - ایرنا - یکی از بستگان شهید قنبری گفت: شهید قنبری یک چهره شاخص در منطقه بود زیرا واجبات دینی را اول وقت انجام می داد همچنین نماز اول وقت را فریضه می دانست.

محمد افتخاری در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این شهید بسیار وظیفه‌شناس و اخلاق‌مدار بود و در محل کار همه او را قبول داشتند همچنین در بین مردم یک چهره مردمی داشت.

وی افزود: ایل بهمئی همواره پایبند به نظام و ارزش‌های انقلاب بوده و به دنبال اتحاد، وحدت و همبستگی بین ۲ ایل بزرگ بختیاری و بهمئی است.

افتخاری گفت: ایل بهمئی امروز همان بهمئی سال ۱۳۱۶ و ۱۳۵۷ است که توانست رژیم پهلوی را از خانه به در کند و این توانایی را دارد که اغتشاشگران را سرکوب کند اما چون پایبند به نظام هستیم از طریق قانون این موضوع را دنبال کنیم.

شهید قنبری یک چهره شاخص در منطقه بود

در ادامه اسدالله پندش دایی شهید قنبری گفت: این شهید، انسانی متدین، راستگو و وفادار به نظام و اهل بیت (ع) بود و در طول ۲۴ سال خدمت خالصانه برای انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی افزود: شهید قنبری در امر واجبات دینی بسیار مقید بود و همواره نمازش را اول وقت به جا می آورد.

دایی شهید قنبری گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای راه این شهید باشیم.

گفتنی است سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر پنج فرزند بود چهار دختر و یک پسر. بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچکترین فرزندش ۲ ساله بود.

شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha