فرمانده انتظامی خوزستان: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: خط قرمز پلیس، امنیت و آرامش مردم است و معاندان و هنجارشکنانی که امنیت مردم را هدف بگیرند با پتک محکم مدافعان امنیت رو به رو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیدمحمود میرفیضی شامگاه دوشنبه در آیین وداع و بدرقه پیکر شهید مدافع امنیت و آرامش سروان محمد قنبری در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: ماموران شجاع نیروی انتظامی با کسانی که بر هر لباسی امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازند تعارف نخواهد کرد و پاسخ قاطع و درس‌آموز خواهد داد.

وی شهادت در راه خدا را افتخاری برای فرزندان و مدافعان امنیت ایران اسلامی خواند و افزود: خداوند را شاکریم که باب شهادت را بر روی دوستداران و عاشقان آن همچنان باز گذاشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: ما فرزندان ملت دلیران افتخار می کنیم که در راه امنیت و آرامش مردم جان خود را فدای این ملت عزیز و مقتدر می‌کنیم.

سردار میرفیضی که دهم خرداد ۱۴۰۲ از سوی سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل فراجا به سمت فرماندهی انتظامی خوزستان منصوب شد از پدر و مادر شهید محمد قنبری که چنین فرزندی را تربیت کردند قدردانی و فرزندان و همسر آن شهید را به صبر و بردباری دعوت کرد.

وی گفت: شهادت در راه خدا افتخار ما است و پلیس هرآنچه در توان دارد برای این مردم فداکار جانفشانی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر، استاندار، رییس کل دادگستری، دادستان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مرزبانی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و خانواده این شهید گرانقدر حضور داشتند.

براساس برنامه، آیین تشییع پیکر مطهر شهید محمد قنبری فردا /سه شنبه/ در شهر ایذه برگزار می‌شود و سپس پیکر این شهید برای تشییع و تدفین به زادگاهش، باغملک و صیدون انتقال خواهد یافت.

امام جمعه شهرستان باغملک نیز پیش از این در پیامی مردم متدین و شهیدپرور این شهرستان را به حضور پرشور در آیین تشییع و خاکسپاری این شهید امنیت فراخواند.

سروان "محمد قنبری"، شهید مدافع امنیت و آرامش بعداز ظهر یکشنبه (دیروز) توسط فردی با هویت معلوم و به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به طور غافلگیرانه و وحشیانه زیرگرفته شد و در دم به شهادت رسید.

مهاجم پس از اینکه یک سرباز وظیفه را با خودرو مصدوم کرده بود در جریان تیراندازی مدافعان امنیت مجروح و در بیمارستان ایذه فوت کرد.

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر بود که بزرگترین فرزندش ۱۸ سال و کوچکترین فرزندش نیز ۲ ساله هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha