۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۵
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85138444
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه باغملک مردم را به حضور پرشور در آیین تشییع شهید امنیت دعوت کرد

اهواز - ایرنا - امام جمعه باغملک در پیامی مردم را به حضور پرشور در آیین تشییع و خاکسپاری شهید امنیت، محمد قنبری که عصر یکشنبه هفته جاری در ایذه به شهادت رسید، فراخواند.

به گزارش ایرنا، در پیام حجت الاسلام مهدی بهمنی که یک رونوشت از آن به ایرنا ارسال شده، آمده است: شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند.

وی با تسلیت شهادت مامور فداکار نیروی انتظامی به مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک، صیدون و خوزستان و همچنین یاران و همرزمان آن شهید، اظهار کرد: اینجانب شهادت افتخار آمیز جوان محافظ امنیت و اقتدار وطن، شهید "محمد قنبری" فرزندی برومند از خطه شهید پرور خوزستان (ایذه_باغملک_صیدون) که دگر بار افتخار، شکوهمندی و عزت را هدیه آورده و نسیم جان فزای شهادت را در کوی و برزن ساری و جاری کرده است، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

در ادامه پیام امام جمعه باغملک آمده است: به همین مناسبت دعوت می‌کنم از مردم عزیز و شهید پرور شهرستان‌های ایذه، باغملک و صیدون و شهرهای قلعه تل و میداود با حضور حماسی و کم‌نظیر در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهید عزیزمان، قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان باشیم.

به گزارش ایرنا، آیین تشییع شهید مدافع امنیت سروان "محمد قنبری" که عصر روز یکشنبه در حادثه تروریستی ایذه به درجه رفیع شهادت نایل شد، ساعت ۱۸ روز دوشنبه /۲۲ خرداد/، در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار شد.

همچنین پیکر پاک این شهید راه امنیت سه شنبه /فردا/ ساعت ١٠ صبح در شهرستان ایذه و سپس در ساعت ١٦ در باغملک تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید مدافع امنیت سروان "محمد قنبری" دارای چهار فرزند دختر و یک پسر بود که پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha