اهالی بندرلنگه و کنگ آماده اجرای فیبرنوری منازل و کسب وکارها باشند

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت: ساکنان شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ در غرب استان آماده اجرای طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارهای خود در روزهای آینده باشند.

احد قویدل فرد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجری طرح با شهرداری‌های بندرلنگه و بندرکنگ برای اجرای فیبرنوری توافق کرده است و امید می‌رود عملیات اجرایی آن تا کمتر از ۲۰ روز آینده آغاز شود.

وی ادامه داد: همچنین شرکت مجری طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها در هرمزگان با شهرداری میناب نیز تفاهم برای اجرای طرح توافق کرده اما به دلیل تفاوت بافت شهری در میناب با بندرلنگه و کنگ آغاز عملیات اجرایی آن، به علت نیاز داشتن به طراحی متناسب اندکی زمان‌بر خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان اضافه کرد: شرکت مجری طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها در حال مذاکره با شهرداری بندرعباس بوده و امید می‌رود در چند ماه آینده به نتیجه رسیده و عملیات اجرایی این طرح در بندرعباس نیز آغاز شود.

قویدل فرد، با یادآوری انجام طرح فیبرنوری منازل و کسب‌ و کارها در بندرچارک، نیز خاطرنشان کرد: هنگام راه‌اندازی این خدمت در چارک سرعت اینترنت برای بارگیری ۹۱۸ مگانبیت بر ثانیه و برای بارگذاری ۹۲۷ مگابیت بر ثانیه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha